10 aranyszabály a tökéletes hírlevél felépítéséhez

Blog

10 aranyszabály a tökéletes hírlevél felépítéséhez.

1.Tárgy: rövid és lényegre törő pl.: Tekintse meg tavaszi ajánlatainkat! Vagy 50% kedvezmény minden pulóverre!

2.Bevezetés: világos tartalom, jó sztori.

3.Felépítés: tömör főcímek, amik felkeltik az érdeklődést, de mégis rövid és pontos.

4.Alcímek: A hosszabb szövegek egyértelműen és jól olvashatóan.

5.Képek: Érzelmeket ébresztenek – borító- és termékképek használata.

6.Gombok: Feltűnőek és különösen jól használhatóak a vásárlásra való felhívásra.

7.Linkek: Landing oldalak vagy közvetlenül a termékre irányítva

8.Felhasználóbarát, rövid mondatok: így a hírlevél a mobil eszközökön is jól olvasható.

9.Hírlevél-dizájn: Írás, logó, színek és a megjelenés együttese egy felismerhető értékkel bír, de mégis jól olvasható.

10.Egy hírlevél felépítése és megjelenése majdnem ugyanolyan fontos, mint a tartalma. Mivel egy nem kellőképpen vonzó hírlevél ugyanolyan gyorsan törlésre kerül, mint egy avaros felépítésű vagy homályos témájú hírlevél.

The following two tabs change content below.

Másokat is érdekelhet:

Hozzászólás Facebook fiókkal


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük